Förbaskad??

För det är hon!
Människan jag köpte vagnen av till Santana; vagnen där jag bara fick en tredjedels vagn "hittade" resten av vagnen som hon skickade i veckan... Idag åkte vi till Malmö för att hämta ut det; och då måste vi BETALA för att hämta ut den.. Nej tack sa vi och åkte hem igen; jag lägger inte ut så mkt som en krona till på den vagnen!
Tålamodet är slut och det blir ett besök hos polisen innan jobb idag minsann!

Vagnen jag beställde från Grand-Prix hoppas jag kommer snart däremot, den lär ju vara komplett och så fort den är här ska inkörning av sötnosen påbörjas:)

Alco mår bra, köpte linfrökaka till honom på väg hem från Malmö som jag ska börja ge såfort vi börjar gå över till vanligt foder igen. (rekomendationer från Helsingborg)
Köpte även Dodson o Horrells "Mare & youngstock mix" till Doffis! O just ja; anmälan till utställningen postade jag igår:D WEI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0