Underbart väder igår o halvjobbig dag idag

Igår hade här kommit en hel del snööö; dessutom var det vindstilla när jag steg upp o strålande sol så alla mina pojkisar fick komma ut utan täcken o stå o "lapa sol" ;)
Alco älskade det!(:

Satte sele på Santana o provade att åka pulka efter honom; ja mammsen gick förståss med honom.. Ville inte utmana ödet helt, men det gick hur bra som helst:)
Tror han kommer göra sig jätte bra bakom vagn.. Vagn ja; hade uppskattat om den kom snart.. Eller snarare blev SKICKAD snart. Personen jag köpt den om får det snart hett bakom öronen om den inte kommer iväg till mig:)

Alco o jag tog en mysig ridtur senare under dagen..

..........

Idag har det jobbats; Catrin skrittade en sväng på Alco o jag fick ägna tid till Doffe som inte alls mådde bra.
Veterinären kom ut för någon timme sedan o undersökte honom o gav kramplösande.
Avvaktade därefter 15 min så att det hann verka o gick sedan på promenix; han var glad o sprallig o höll sig strax före mig hela tiden så det kändes helt klart väldigt BRA:)
Nu får vi hoppas han håller sig ok framöver.
Dessutom tempar han 38,2 min lille snutt<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0