Im home:)

Borta bra men hemma bäst; eller?
Får väl erkänna att jag kände mig lite ledsen över att redan behöva åkta hem igår; och att vädret här hemma får mig att längta tillbaka.
Thailand var underbart! Otroligt vänligt folk, super god mat, vackert, varmt o skönt o billigt att leva=)
Kort o gott har vi besökt vattenfall, varit ute på Similan Islands, Elephant trekking, besökt sköldpaddsfarm, varit ute på James Bond Island mm.
Dit SKA vi igen.. Även om jag vill tillbaka nästa vinter igen så ska vi nog ta Thailand om två år igen och åka till ett nytt ställa nästa år.
Sitter redan nu o kikar runt; just nu är Mauritius, Filipinerna o Kuba på tapeten. Vi får se vart nästa resa bär av.

Här hemma ska det har regnat tio dagar i sträck iaf, vilket syns...
Jag är lite "jetlaggad" o vaknade redan 03,30 i morse; steg upp 04,30 när jag insåg att det inte var lönt o försöka somna om.
Ist fick jag gått igenom alla semesterbilder och skickat iväg dom för framkallning.. Fodrade pållarna 06 o insåg hur mycket jag saknat dom; ungefär lika mkt som de längtade efter sin frukost o struntade fullkomligt i mig (vilket är MKT)
Åkte därefter till bageriet i stan o köpte lite nybakat <3

08,30 var min garderob heelt städad o sorterad o massor med kläder hade rensats ut o in kom ist massa nytt jag köpt.
Var en sväng o hälsade på pappsen med...

Ridturen som jag längtat efter ställde jag när regnet/snöblandat/snö vräkte ner.. (det kom omvartannat)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0