Mysiga ridturer

Kan meddela att kommande vinterresa är bestämd. *trumvirvel* Vi ska till Hawaii!
Förhoppningsvis hänger Lotta o Kristian på oss; dock ska vi bara bestämma om vi ska åka 2 eller tre veckor då över 2 hela dagar kommer gå bort till bara resande när vi tar oss dit o hem... =)

..................

Igår borstade jag de små lurvbollarna före utsläpp.. (kan ju tillägga att sedan vi kommit hem har jag/är jag väldigt jetlaggad o vaknar kring 03 o kan inte somna om.. Så att vänta till åtta för o pyssla om hästarna känns som en EVIGHET ;)
Alco tog jag en ridtur på innan de fick komma in; red ut i kylan medan snön vräkte ner över oss.. Marken var fortfarande mjuk så vi kunde trava på en bit då o då. Sista sträckan dalade STOORA vita flingor ner över oss så vi var som snögubbar när vi kom tillbaka till stallet..
Tyvärr har inte snön riktigt lagt sig; vitt på sina håll men men...

Idag är det snorkallt o marken stenfrusten så fick hålla mig till en skritt runda. Misstänker att det bara blir skritt nu ett tag framöver



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0