Resfeber

Gått med huvudvärk som lett till illamående i 4 dagar.. Igår blev ja tom yr o började se dubbelt.. Har kommit fram till att det är resfebern som slagit till, eller ja spänningshuvudvärk.. Är ju aningen flygrädd o i morgon åker vi.
Ska dock bli super skönt o komma bort o se ett annat land o en annan kultur.. Bada o ha de skönt! 10 timmar o 40 min flygning ner.
Största problemet är nog kläder just nu (vad man ska åka i); kommer från några + här till 33 grader där. Mamma som lämnar oss på flygplatsen får iaf ta våra jackor för de vill jag inte bära på där nere :)

Nåväl dagen har varit fullspäckad; mycket o försöka förbereda/underlätta nu innan man far med djuren.
Akvariena är städade; varit o köpt spån o stått o borstat lermonstren. Sofia var söt o borstade Doffe när jag borstade Santana..
Alco var värst; stod ett moln av damm kring oss när jag borstade.. Nästa år ska han ha halstäcke!

Fått hem en ponnyputa oxå nu; bilder kommer här under. Även bild på föltäcket jag köpte till Doffe som är VÄLDIGT förstort.. HaHA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0