31 grader i skuggan

Var det i fredags... Igår var det nog där någonstans med;)
Jessika behövde flytta fram träningen en timme igår och tur var väl de, annars hade nog varken Alco eller jag orkat oss igenom en ridlektion.
Red mycket lösgörande; mestadels på en 8.a. Han var super fin!!:)
Vi badade dock i svett efteråt så när han var av duschad kilade jag in och tog en snabbdusch jag med(:
 
Sandra o Jimmy kom o hjälpte till o få in allt torrhö när leveransen kom. 138 balar. *puh*
Jobbade på som attan så det tog 30 min att få in och staplat allt.
 
Har börjat dra igång lite ridlekis så vid 16-tiden kom första barnet och red.
Hon valde Donna så vi tog en bra runda.. :) Jag erbjuder skritt ut i naturen 30-45 min för de minsta barnen...
 
Idag kommer här 3 stycken till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0