Höst?

Jag orkar snart inte bry mig om vad det är för väder; jag är så trött jämt o ständigt att jag gärna tillbringat en vecka i sängen;D Snart är jag väl iaf nere 3 veckor kvar till semestern!!
En vecka på Kreta bla är mer än välbehövligt!(:
Kan inte mer än att erkänna att man blir deppig o nedstämd när det regnar mer eller mindre varje dag.. 2 dagar i sommar har jag kunnat "lapa sol".
 
Verkade Donna, Santana o Doffe igår (stona o Santana låter jag alltid hovis ta men då han kommer nästa vecka tänkte jag att då passar det utmärkt att jag tar dom veckan innan så att han kan kika på mitt "verk" när han kommer).
Red dressyr med Alco på banan tsm med Isabelle o Martha.. Tränade lite på förvänd galopp då han gärna bryter. Gick lite lättare mot slutet måste jag säga(:
Bytte sedan hagkompis till Alco; ist för Isabelle's sto så kom grannens valack över ist... Hennes sto saknar sin shettis o står bara i ena hörnan o tittar på henne... Hagarna ligger nämligen med en liten grusväg emellan.
Gick lika bra med hans nya kompis(:
Vet inte alls hur jag ska göra i höst om här inte flyttar hit en stor häst som kan bli kompis med honom:/
 
Idag har jag linat Alco i pessoat samt myst med grabbarna. :)
Skulle fixat Cezar's fötter men ryggen ville vila efter igår så det får bli i morgon ist.
 
Nu styr vi mot Sjöbo för lite marknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0