Ego

Ego eller bara sunt förnuft?
Ett tag trodde jag att det handlade om MIG o att besluten jag fattar/fattat enbart berör MIG.. Men så är det inte; jag följer mitt hjärta o min instinkt som helt och håller går ut på att mina djur ska ha det så bra som det bara är möjligt o må så bra de bara kan!:)
Varför ska man alltid vara andra tillags; när ens egna får det sämre? Finns ju ingen som helst anledning till det.
Jag måste helt enkelt bli bättre på att säga ifrån o sätta mina egna pållar först. Den där snälla sidan av en där man bara vill väl får läggas åt sidan, iaf för ett tag :)

Idag har jag spenderat de flesta timmarna på jobb... Har mest varit deprimerande att kolla ut då regnet stått som spö i backen från och till..

Efter att ha frossat jordgubbar här hemma sedan fick jag o M ett ryck och gick ut o gjorde klart lösdriften..
Strödde upp den med halm (även om jag hade tänkt mig spån från början).. Flyttade grinden mm..
Ida och Lady fick inviga den även om den är tänkt till hingstarna;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0