Utställnings träning + kvällstur

Santana o jag körde en lång runda i morse, hur härligt som helst o han älskar att få komma ut o arbeta:)
Riktigt kul *ler*

Mattias o jag körde sedan iväg med båten ner till havet och åkte en sväng. Lite väl mkt vågor för min smak så vi åkte bara en liten sväng:)

Hemma igen sen så pysslade jag om Donna o sedan tog Sandra o jag med oss Ida o Lady till banan o utställnings-tränade. Lady kan det redan så det blev lite mer träning med Ida som var super duktig:)

Passade på att träna Doffe o Cezar lite med hemma i gräshagen. Cezar är ju dryg att gå med då han gärna blir släpad fram.. Men nu har han nog börjat fatta poängen.

Sist med inte minst tog jag en kvällstur på Alco tillsammans med grannen Isabell och hennes Martha. Helt ljuvligt väder o hästarna skötte sig perfekt hela rundan.


(av någon anledning kapas halva Idas huvud när inlägget publiceras.. Vet inte varför?!)... Kika på bilderna på min bilddagbok ist:) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0