Svullen nere vid svanken

Har haft ont i ryggen sedan yogapasset i måndags o har nu upptäckt en svullnad ner till vänster i svanken ungefär; o det är precis däröver det för som mest ont.
Gissar på en muskel lr ngt sådant.. Gick ändå på zumban idag, hade ju längtat sååå ända sedan senaste passet där:D

I övrigt idag har jag varit ledig; trodde att det skulle bli lika fint väder som igår så att jag skulle kunna tvätta massa täcke o hänga på tork där ute men ack nej..

Liz kom i morse o hjälpte mig med att köra Santana. Idag hoppade jag upp i vagnen direkt; åkte en bra bit på grusvägen som leder till gårdsägarens egna gång o sedan hem igen. Vägen upp mot gården här hemma kopplade Liz loss oss och vi provade köra själv. TJOHO!:)
Pigg o glad häst som hellre travar än skrittar.. O tvingar jag honom till skritt pinnar han på så fort han kan *skratt*

Åkte sedan hem till Liz en stund o snackade skit o hälsade på hennes ljuvliga hästar! Frisern Casper, PRE stoet Fleur (som nu är såld o snart flyttar), hennes amerikanska miniatyr Hercules, araben Assuan och travaren Lepi. Super goa allihop..
Hercules traskade efter oss in i huset, sötnos!:)

Hemma sen igen red jag o Sofia ut på våra pojkar. Idag blev det å-rundan och en hel del trav.
Fick skolbussen bakom oss på grusvägen tillbaka; men det var en snäll chafför som lät oss trava fram o hitta en väg o svänga av på innan han körde om :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0