6 hästar ompysslade

Har legat i idag o fixat med alla mina fina<3
Alco o jag hade dressyrlektion i morse; vilket gick strålande bra trots full strom.. Hörde knappt vad Jessika sa.
Men han skötte sig helt fantastiskt bra så vi tränade på.. Lite förvänd galopp körde vi med idag.

I samma veva som jag skulle träna kom en Anna hit med sin häst "Super" som ska vara sällskap till Alco i sommar bl.a:)
Släppte ihop Alco o henne efter dressyrpasset o de gick bra. Alco skulle tuffa sig först men Super visade att här kommer man inte o spelar Allan så Alco vet nu sin plats *skratt*
Han behöver någon som man inte kan köra med men som samtidigt är snällis.

Emmas shettis Brago skulle med flyttat hit idag men kommer senare i sommar ist då han får gå som sällis till Kajsas Eddie ett tag.

Stona fick prova på cavaletti o ett liiitet kryss i lina idag.
Ida orkade knappt över de 10cm med sin mage men Donna verkade tycka det var kul.
Även Santana fick hoppa i lina; honom kunde jag dessutom höja en "bra" bit till... Super duktig! Han har inte hoppat sedan 3 års testet förra året så jag blev överraskad att det gick så bra:D

Doffe o Cezar är borstade o ompysslade de med.

Nu blir det lite paus innan Sandra kommer o ska ta hand om sitt lille vilddjur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0