Inkräktare?

Misstänker att vi haft objudna gäster i hingsthagen vilket jag tkr är förbannat fräckt med tanke på att hagen ligger bredvid huset o ingångarna till den är högst upp mot huset...
Santanas halva man är nämligen kapad rakt av en bra bit.! Första hälften av manen är brun o andra hälften är vit och det är enbart det bruna som är kapat..
Har gått runt i hagen o letat men hittar absolut ingenting! Känner oxå att skulle han klia av sig den skulle det vara uppe vid hårfästet o inte avkapat längre ner..
Skulle de vara de andra skulle de vara tussar. Nej det stämmer bara inte. Det är alldeles för jämt för att det inte ska vara annat än en "två-bent idiot"!!!
Kan bara hoppas att det växer ut igen o får vara tacksam att han fick komma behålla längden på den vita delen iaf.

Vem det än är; den dagen jag får reda på det är jag inte snäll någonstans.. Personen i fråga kommer bla hängas ut på ALLA sociala medier jag kan komma på med bild o fullständigt namn! Det är bara början.
Är man så pantad i skallen att man ger sig på oskyldiga djur så ska man få se på fan rent ut sagt.......


---------------------------------------------------------

Alco o jag red ut den långa runda i morse, mysigt!
Ida o jag tog även en lång promenad varvat med jogging *pustar* Vet inte vem av oss som hade sämst kondis, tror vi flåsade i kapp där vi sprang jämnsides..

Santana o jag körde dressyr på grusbanan; han var hur fin som helst! Första dressyrpasset i vagn dessutom.

Donna, Doffe o Cezar blev borstade.

Har jag förresten berättat att jag lärt Santana att göra "high five" på kommando??
Efter lite träning igår o idag så kan nu även Doffe det... ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0