Ljuvlig dag

.. i ljuvligt väder..!
Älskar att vara ledig när vädret är så fantastiskt fint att man hade skämts om man suttit inne..

Började med en morgontur på Alco tsm med Sofia o Mackie. Blev barbacka längs ån.
Tänk att kunna sitta på hästryggen i bara t-shirt o nästan svettas kl 9 på morgonen *myyys*
Fixade sedan med hagar så att Mackie o Alco kan få beta i en hage + gången mellan hagarna..

Efter en frukostpaus blev det bad för Cezars del, körde en runda med Santana.. Körde ut själv för första gången *två tummar upp* sedan fick även han bada.

Ett besök hos foderhandlaren o sedan forsatte jag med stona. Borstning o svansbad av Donna. Ida provade jag att verka. Har inte hittat en bra teknik än så jag tog bara jätte lite.

Mockning av hingsthagen därefter + grillning o sedan tog jag in o borstade Doffe o verkade honom lite med.
Färg har man hunnit få i ansiktet av alla timmar ute.
Nu får man bita ihop o gå på o jobba i morgon bitti igen; nästa lediga dag är tisdag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0