Bittra människor

Skäms på er!! Åter igen får man upp facebook när man startar internet.. Har dumt nog valt det som startsida; och ser alla bittra, negativa, "lipande" inlägg.. Ryck upp er! Ta era antidepressiva och ge er ut ist! Det är fint väder!(: Så vitt jag vet är det inte hälsosamt att vara så negativ, har inbillat mig att man är mer mottaglig för diverse sjukdomar då^^
 
Själv är jag GLAD idag..! Vaknade med ett ryck 8,20 o studsade ur sängen o gick raka vägen ut i stallet o släppte ut hästarna och fixade stallet.
Vädret är ljuvligt och hade gärna tagit en lååång ridtur på rödtott men Malin har honom idag och jag ska iväg o jobba om en stund..
Hoppas på lika bra väder i helgen så man kan varva dressyrtimmarna på banan med en uteritt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0