En ledig dag

Älskar dessa lediga dagar mitt i veckan när "alla andra" jobbar. Ett plus var att sambon oxå var ledig(:
 
Alco o jag tog oss bort till banan i morse o körde en genomkörare; sedan filmade Mattias när jag red igenom båda programmen. Mest för att jag skulle kunna konstatera hur fantastiskt dåligt det ser ut... Han flög i luften en gång VART program och vi lyckades nog hålla undertempo rakt igenom *mög*.. Känns ju jätte piffgt när det bara är 1,5 vecka till start^^ 
Måste börja tävla minst en gång i månaden nästa säsong så vi får in en bra rutin och kan satsa på att plocka lite poäng iaf :) Kan ju inte förvänta mig ngt "wow" när jag inte startat på 2 år. Och inte när jag inte har en ordentlig sadel att rida i iheller^^
 
När stallet sedan var halv-klart körde vi till Blentarp och hälsade på Liz som flyttade dit i aug:) Har dåligt nog inte blivit av att vi fått tummarna loss att åka ut o hälsa på. Så underbart hon bor! Jag är inte alls avundsjuk *fniss*
Naturen, huset, gården, hagarna.. Allt. Fick en sån underbart glad känsla.
Kanske droppar av stona på bete där till sommarn :)
 
Nu i em/kväll tog jag Santana ut på en tur i vagn. Använde Alcos reflex-ridtäcke som täcke under selen. Funkade utmärkt:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0