LYCKLIG<3

Jag är dålig på att uppdatera att jag fått till mig;) Hah.. Så jag lovar att försöka bättra mig!(:
 
Alco o jag körde stenhårt på dressyrlektionen igår.. Efter lösgörande o tempoväxlingar blev det focus på att plocka upp honom i tävlingsform o träning på uppridningar... Fy tusan vad kämpigt.
Han var så trött mot slutet att han självmant la sig i låg form för att han inte orkade gå i hög.
I morse kom jag knappt ur sängen, det måste betyda att man jobbat på bra igår!:) Har ont överallt, känns nästan som om man åkt i backen;P
Nästa lektion är på onsdag så nu blir det mkt dressyr ridande fram tills dess.
 
Isabells kompis satt på Calle idag, hon tog även Alco till banan o kände på honom. Det blev för stressigt för mig att själv rida då här var först 4 barn på rad som red och sedan kom 6 flickor o hade kalas här för den ena tjejen som fyller 3 år:)
Haft otur med vädret hela dagen då regnet stått som spö i backen så det var genomvåta ledare, hästar + barn. Men de var lika glada för de:D
 
Målet var att komma upp i 10 ridande i veckan.. Denna veckan slutar vi på 13 ridande + barnkalas ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0