Torsdags lektion

Morgon träning i blåsen för Jessika. Gick si sådär.. Överpigg häst med allt för många hjärnspöken o blåsten gjorde honom ännu mer på tårna.
Men sista genomgången av LB2an kändes faktiskt helt okej:)

Nästa vecka har jag bokat in två träningspass, alltså sista chanserna att få till dessa program. Tjatig? Oh yes, men det är på dressyrträning den mesta energin läggs för närvarande.
Försöker även bestämma mig för om jag ska har tjocka knoppar =få. Eller smala =flera.
 
Vill knappt tänka på morgondagens stress.
Jobbar dagpass. o vi inviger vår avdelning så höga personer från andra sjukhus mm + media kommer = får inte gå hem tidigare..
Mitt pass är slut 15,30.. 17,30 ska jag o Santana befinna oss vid festlokalen o då ska han va putsad o fin o jag nyduschad om ombytt *puh*
Får passa på att andas en annan dag(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0