Ledig dag

Idag har jag varit ledig, vilket har varit välbehövligt efter att ha gått och snorat två kvällar på jobb.
Tyvärr fick jag ställa in dressyrträningen då jag verkligen inte har mått bra, men jag känner att det är på väg att vända nu. Lagom till att jag smittat ner resten här hemma förståss;)
 
Bästa grannen Isabell tog med sig Alco på en ridtur idag, tack<3 Han hade varit väldigt pigg lille rödtotten.
Körde Santana en runda tillsammans med Emma och Brago med idag. Travade större delen av rundan och han var sååå trött när vi kom tillbaka, han har verkligen noll kondis *skratt*
 
Jag har glömt att berätta en sak.. Något man faktiskt inte ska glömma att berätta?!
Mamma har skaffat foderhäst, han ska vara sällskap till Alco + hennes myspojk. Hon är så såld och går och tittar på honom i hagen flera ggr om dagen:)
Royal Calimero "Calle"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0