Valborgsmässoafton

Glad valborg!!:)
 
Nog bröt det ut en dunderförkylning alltid, så jag har varit hemma från jobb två dagar nu. Blir hemma i morgon med så jag har ork att ta mig igenom jobb helgen sen.
Har i stort sätt bara legat pall på soffan, det är först idag som jag börjat komma så smått på benen igen även om man är orkeslös ännu.
 
Mammsen o jag åkte ut till Blentarp o grillade o firade lite valborg med Liz o co nu em/kväll. Super mysigt o ffa trevligt.
Är nästan precis hemkomna igen efter att ha plockat in hästarna med o sett till så att de fått kvällsmat.
Var ingen höjdare alls o ta in. Asse bar sig åt som ett-- ja, jag vet inte vad. Det går inte ens att beskriva vid ord.
Det resulterade i att Calle slet sig från mamma o att Alco galopperade på tvären hela vägen in..
Så ni kan ju gissa vem som fick komma in sist?!
 
Ha en fortsatt bra kväll!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0