Snöblandat

Applåder; jaja jag vet. Jag är så förbaskat duktig på att uppdatera bloggen numera att ni måste ha svårt att hinna med alla inlägg ;D
 
Sista tiden har det inte hänt mycket nytt. Vädret suger, underlaget suger osv så man kan inte göra så mkt med hästarna.
Stona trivs utmärkt hos Liz, de har dock inte fattat att mitten av hagen är en stor sjö utan de har nu två dagar på rad gett sig ut på isen... Trots att de försökte skrämma dom igår med att slå sönder isen med en slägga när de stod i kanten så tycktes de ha glömt det till idag.
Dock är det tö just nu så förhoppningsvis smälter is bort så att de inte ger sig på det lilla farliga äventyr igen^^
Liz hjälpte mig att verka Lady idag; eller rättare sagt, hon gjorde det åt mig ;) TACK<3
 
Louise har ridit Alco hela helgen men idag tog jag en sväng på honom och Mattias gick med. Var så halt att man knappt vågade skritta ens. Får se hur det ser ut i morgon, om man vågar ge sig på att rida alls..
 
Doffe o Cezar ska förresten även de flytta till Liz en tid, eller ja hon ska låna de som sällskap till sin lille hingst ett tag o på samma gång får de bete o gå o ha det bra:)
De kommer tillbaka i höst tror jag(:
 
Santana o Wind Fire ska kastreras i slutet av Mars, som jag LÄNGTAR! Just nu är de så dryga att man knappt orkar se dom;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0