Tillåta sig själv

Att tillåta sig själv att LEVA är viktigt. Att kunna göra något som är mer för en själv än för alla andra, eller undvara tid från alla måsten o göra något som gör en glad är jätte viktigt om man ska orka med vardagen.
När man jobbar 100% och har flertalet hästar måste dessvärre tiden tas från något för att man ska kunna ge sig själv lite annat i vardagen. Jobbar fortfarande med att inte få dåligt samvete för det:)
 
Denna dagen, min första lediga dag efter flera arbetsdagar blev det stona som fick se sig "bortglömda". Har inte varit hos dom på en vecka nu. Men hoppas hinna ut efter jobb o stallfix i morgon kväll :)
Mår så bra när jag kommer ut där att även det ser jag som lite vardagslyx, men just idag hann jag helt enkelt inte med.
 
Emma o jag tog en skrittur i morse på Alco o hennes Asse. En för mig ny runda. Jätte mysig!:)
Dock asfalt hela vägen hem och möte av en lastbil bla men det gick strålande:) Hade inte Alco fått styltor i den lilla snön vi passerade hade vi kunnat trava för gräset var mjukt (:
Nästa gång så!:)
 
Lotta kom senare så vi och sambon åkte till stan o fikade på ett av konditorierna där, GUD SÅ GOTT!.
Satt ett bra tag o bara pratade om allt mellan himmel och gjord, om framtiden och vad som kommas skall.. Det är ju trots allt en del på gång för oss båda två...
 
Har tom hunnit med lite Sandra tid idag;)

Samt så stod det städning på schemat, inte lika skoj kanske;)
 
På bilden ser ni den varma chokladen jag drack på fiket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0