Falsterbo Horse show

Spenderade ett par timmar i Falsterbo idag med Sandra.
Trodde ett tag att jag inte skulle få åka dit i år men så blev det inte(: Vi gick mest o kollade bland allt som såldes, så det blev några små fynd.

Hemma sen blev Cezar badad, och fick därefter soltorka i trädgården.
Den lille filuren passade givetvis på att trotsa mig genom o stegra mot mig bla... Det gick då inte hem här vill jag lova;) Det hjälper inte att alltid se så söt o oskyldig ut. Även för honom sätts det gränser.
 
Mammsen skvallrade om att hon satt sig för o sola ute i gräshagen hos grabbarna tidigare idag.. Hon bjöd dom på morötter o började undra varför inte Doffe kom. Så hon började att se sig omkring och insåg att han inte ens var i hagen.
Hon började kalla efter honom o långt om länge kom han vandrandes ute från vetefältet. Då var det dags för hans små rymningar igen = inget mer bete för hans del då strömmen knappt är märkbar där uppe.
 
Lady o Wille flyttade hem till våra grannar i måndags o det har gått jätte bra så här långt. Ida flyttade till Vellinge igår o även där har det gått bra hittills.
Känns jätte bra o veta att mina hästar är i trygga händer.
 
Calle trotsar för fulla muggar, hans nya idé är att han inte ska lämna hagen utan drar gärnet från den som ska leda ut honom med lina o allt...
Idag var dock mammsen hemma o gick ner för o hjälpa Amanda. Då var det även fart på Alco så det underlättade inte; de fick till slut springa av sig så de hette duga. Sen var Calle så trött att han snällt följde med bort till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0