Längesedan sist

Som vanligt är jag sämst i världen på att uppdatera bloggen;)
 
Vi swiftade om små grabbarna i förrigår då de är jätte irriterade av flugorna. Eller rättare sagt, Sandra swiftade dom för jag ska undvika att röra vid det medlet..
Insåg att vi doserat fel sist o gett samtliga halvdos ist för fulldos.. Kanske därför det inte funkat så bra?;)
Är stor skillnad nu, de har inte alls så mkt flugor omkring sig.
Ska ta dom stora med vid tillfälle(:
 
Alco o Calle kommer hem igen den 1 Aug då Calle ska verkas. Är ju inte många meter bort men ändå;)
Har varit SKÖNT att slippa allt vad mockning heter i två månader nu. Sen vet jag iof inte hur mkt jag själv kommer orka stå o mocka i nuläget. ;D
 
Och så lite uppdatering om huset förståss=)
Badrummet är ju klart, det har ni sett bild på.. Samtliga rum är tapetserade, det är köket som tapetseras nu o bör vara klart i morgon.
Kaminen är installerad o godkänd, även ved för ett år fram är inhandlat o lagt i vår provisoriska vedbod.
Golven i sovrummen är lagda.
Hallen på övervåningen färdigmålad; trappan påbörjad o sedan blir det hallen där nere.
Tvättmaskin o torktumlare är på plats, dock inte installerat ännu.
Fönsterna har anlänt, de monteras i mitten av augusti.
Köket anländer i morgon o sätts ihop såfort golvet är lagt.
Det var nog allt just nu=) Är tacksam till all hjälp vi får med allt vad renovering osv heter..! Jag är inte mycket till hjälp o Mattias hade aldrig orkat dra hela lasset själv parallelt med sitt jobb.
 
Idag bjuder jag på en svullo-bild som en kollegas mamma tagit.
Är i tärnklänningen jag ska ha på mig på helgens bröllop då Sandra o Jimmy ska gifta sig(:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0