Förändringar

Vissa dagar, som typ idag önskar jag att jag valt en hel annan inriktning i livet.. Typ frimärkssamling :)
Det hade jag tjänat på i längden, inte bara i tid o pengar utan även att man skött sig själv o kunnat skita fullständigt i alla andra... :) Man delar ju ändå aldrig åsikt?!
Hästfolk är nog det värsta som finns, faktiskt. HOPPAS jag inte blir en såndär hemsk ponnymamma som jag alltid lovat mig själv att INTE bli när man varit på tävlingar o tittat/ tävlat själv.
Jag kanske har sån tur att mitt/mina barn väljer annan inriktining än vad jag gjort;) OCH förhoppningsvis en billigare sådan;)
 
Alco är min prins för alltid men den dagen han inte finns hos mig längre (om en miljon ljusår typ) så kommer jag iaf inte skaffa fler stora hästar... Som det känns just nu iaf(:

Vad det beträffar avel får jag lägga det lite på is iom att jag själv får en liten i höst:, med andra ord blir inga ston ombetäckta i år) Sen får jag fundera ut vad det är jag vill, vad jag kommer hinna och framförallt ORKA med. =)
 
Vi har ju gått o blivit husägare med;) Får nycklarna på onsdag(: Sen har vi ett par månader av renovering framför oss innan vi själva flyttar in.
Mammsen stannar på gården ngt år till, här trivs hon ypperligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0