Tråkigaste årstiden

Tråkigaste årstiden måste verkligen vara hösten...Jag kommer nog i vinter känna att jag saknar att åka utomlands så som vi gjort de 3 senaste åren.. Men kanske vintern 2015, då är Isabella ändå 1,5 år (men jag önskar hon förblir så liten som hon är nu förståss)
 
Hela ligan hade hovis förra veckan vilket gick jätte bra:) Även Willes hovar ser bättre ut.
Louise o hennes syster Ellinor red ut på Calle o Alco igår; o Calle lät för första gången sin ryttare tugga grus.. Rakt ner i den leriga åkern flög Ellinor. Men de gick bra ändå. Kanske enda fördelen med att de regnat så mkt (man landar nått så när mjukt)
 
I förmiddags red jag o Louise ut en lite längre runda.
Regnade hela turen men det var faktiskt skönt att komma ut iaf:) Jag hade nog inte motiverat mig själv till o rida om jag inte haft sällskap en dag som denna.
De skötte sig helt ok. Iaf Alco ;) Calle skulle lura i Louise att mina småhästar var livsfarliga på hemvägen. De dansade på tvären hela vägen upp till stallet *skratt*
 
Får se vad jag o Alco hittar på i morgon, någon slags motion ska han få. Ska även försöka komma ihåg o ta en bild på honom nu när han är nyklippt o fin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0