Onsdag

Ledigheten efter helgen är slut, nu går jag på 2 kvällspass sen e jag ledig igen *skönt*
Det är väl lite så att man jobbar för att kunna uppskatta ledigheten lite mer (:
 
Trillade i förra veckan när jag skulle morgon fodra, hann inte ta emot m händerna så dök m huvudet före rakt ner i marken.  Har haft så himla ont i kropp o knopp efter de. Nacken har gjort så ont att jag mått illa.  Därför har jag inte iheller ridit på länge nu:(
 
Körde förbi för att luncha hästarna igår. När jag kommer till huset ser jag att dörren står vidöppen o mattan halvt utdragen  *åh nej inte inbrott igen* hann jag tänka.
Var så illa  tvungen att gå in för o byta till gummistövlar men allt såg orört ut  så det  förblir en gåta:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0