Träningspass

Louise o Alco tränade för Oskar igår. Då marken var ganska hård så fick det bli bomövningar.
Super nyttigt och de var duktiga båda två även om Alco var lite väl ivrig emellanåt ;)
Hela träningspasset verkade ge de båda mycket och Lullan berättade idag att hon har ont i hela kroppen. Att det tom gör ont att sitta ner på en stol;) *skratt*
På lördag är det dags igen för ett träningspass :D
 
Jag skulle ge mig ut på en skrittur idag men efter att ha fixat vattnet till småttingarna tsm med Emma ångrade jag mig.
Det är ju såå kallt ute.
I morgon får jag dock bita ihop o ge mig ut på en liten runda.
 
Undertiden jag var på gården så tog Mattias med sig Bellis till Bokskogen; men det var jätte dålig terräng för att gå med barnvagn där så de gav upp.. Hon sov som en stock dock ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0