Tagga dressyrtävling!:)

Louise lyckades anmäla sig till dressyrtävlingen m Alco - såååå kul!:)
Jag är nog den som kmr vara mest nervös;) 
De tränade borta på ridbanan idag; första gången de red mer "riktig" dressyr ihop. Tyckte det såg fin fint ut:)
 
Mattias o jag körde bort till skogen tidigare idag; öppna förskolan har utedagar på fredagar o det var första gången jag/vi haft möjlighet/tid att ta oss dit.
Och just idag kommer svt dit för o  filma oss föräldralediga ang att dela lika på föräldraledigheten om man skulle erbjudits en premie för att vara det. Gäller mer kommunanställda o de är ingen av oss egentligen. 
Mattias blev intervjuad o jag o Bella samt en annan mamma står i bakgrunden. UFFF är inte mkt för o stå i centrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0