Fix o färdigt

Snart iaf^^
 
Sandra, jag o Emma tog ett ryck igår o gick över småttingarnas lösdriftshage. Spände linor o trimmade ner nässlor mm. 
Tråden tog slut i trimmen så ska fortsätta i morgon tänkte jag o där är några linor kvar att spänna..
Men nu går iaf strömmen runt som den ska igen :)
 
För ett bra tag sen stals det väldigt mycket foder från mig, det minskade markant i tunnorna på kort tid och smartskallen glömde lägga på locket vid vart tillfälle så det var ju inte svårt o se att någon varit där o pillat.
Vi satte då kedja runt boxen vi förvarar fodret i samt satte upp ett hänglås. 
Alla har dock inte haft nyckel dit så ibland har vi låtit det stå öppet; och senaste tiden har det varit öppet med.
Igår när Sandra kom var hennes tunna helt tömd... Trodde de var slut på detta skitet nu men tydligen inte..
 
Nåväl; ska bege mig mot gården nu o plocka in Alco o Calle + kvällsfodra..  =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0