Snopet

Inte riktigt min dag idag^^
När Mattias skulle till jobb i morse hade han fått punktering på bilen. Så han rullade tillbaka o tog den andra bilen; vilket resulterade i att jag stod utan bil..
Mammsen var snäll och körde hem till oss för o passa Isabella o jag kunde ta hennes bil till gården då tanken var att jag skulle rida ut en sväng. 
Väl där upptäcker jag att nyckeln till huset inte hittat tillbaka till nyckelknippan sedan hans föräldrar var på besök,  utan den låg där inne. Vilket inte hjälpte mig som stod utanför o behövde komma in för o byta om.
Dubbel suck**
Så de blev bara att släppa ut Alco o Magic o fixa lite i stallet, sedan åka hem igen.
Hade de inte varit för att mammsen skulle åka o jobba hade ja kunnat åka o hämta hennes nyckel men men. 
Bättre lycka i morgon? ;) Då har jag iaf bil.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0