Ironiskt

Är medlem i diverse facebook grupper; det är skrattretande hur pantade människor det finns där ute.
De tycker så himla mycket om allting att man inte behöver tänka själv;) Vilken tur va?
Värsta gruppen är nog "shetlands" gruppen.. Den fick jag nog av idag och gick ur.
 
Nåväl. Själv är jag måttligt irriterad o trött på mig själv. Jag får inte tillbaka motivationen till ridningen. Var gång jag bestämt mig så kommer "jag orkar" inte över mig eller jag "måste bara" 
Det är hemskt, jag känner sån besvikelse över mig själv var gång jag låtit mig "slippa undan"
Fick iaf klippt halsen på Cezar igår, tjohoo. Sen var jag akut trött.  Men eftersom vi svenskar alltid ska ha något att skylla på så skyller jag på att Isabella vägrar ändra den där timmen vi ställt tillbaka och bestämde sig för att stiga upp kl 5 o leka.
Kan vi inte bara låta det vara vintertid nu o inte ändra fler gånger?:D
 
I morgon ska Cezar vaccineras.
Har även börjat fundera på om Alco ska ha snösulor i år eller ej. Hovis kommer 28e nov så ska han ha, kan han lika gärna slå på dom då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0