Härlig dag!:)

Hade hovslagaren här i fredags. 
Efter det blev de lite lastträning m Wille. Janne tog honom, men det var ingen svårighet alls:) Inom loppet av 5 min hade han varit inne i släpen 2 ggr.
Hoppas det går lika lätt när vi ska åka till veterinären.
 
Idag har jag varit i skogen med Isabella o Mattias (ja o en del andra från öppna förskolan). Helt underbart väder! 
Blev så sugen på att ta Alco till skogen o rida, men det får bli en annan dag;)
Däremot åkte jag till gården så fort vi kommit hem igen o red ut en sväng. Varvade uteritten med lite dressyr ute på stubben. Fin, men aningens stel måste jag säga.
Har varit superförkyld så han har stått hela helgen; hade förväntat mig ett energiknippe men inte då:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0