I told ya!

Sätter mig i bilen lördag fm för att åka på kalas m lilltjejen o den är kaputt...
Mattias är i Örebro så min bil var inte på hemmaplan iheller... Nu var de snälla att komma o hämta oss men det blev ingen ridning som jag tänkt därefter^^
 
Tänkte börja rida o ha Santana som handhäst men de får bli till helgen ist om jag har turen med mig då;)
Mattias ska iaf köpa ny bil nu. Helt ny... Så när hans bil är lagad igen så blir den min, o min ska säääljas!;)
Kommer oxå köpa ny så småningom men de kändes lite väl häffigt att köpa två nya bilar samtidigt.
 
I söndags hade jag ridlekis men de var supersnälla o satte in en extra bilstol o kom o hämta de oss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0