sad but true

Jag är inte så förtjust i förändring. Jag tycker om när saker flyter på som vanligt. Man är väl lite vane människa. En del människor vill t.ex förändra o förnya hela tiden. När de i vissa/många fall bara blir sämre; har aldrig riktigt förstått behovet att man aldrig kan vara nöjd med hur det är här o nu utan alltid måste ändra.
Pratar i gåtor jag vet. Men ibland poppar tankarna upp i huvudet på en.
 
Stallmöte igår igen. 
Idag fick Cezar flytta tillbaka till sin uppfödare. Kändes bra faktiskt.  När man inte har tid o då han inte riktigt funkar som barnhäst.
Jag har inte heller tid eller lust att ställa ut då man ofta måste åka en längre bit o när folks attityder kanske inte är den bästa. 
Tror dock att han skulle kunna bli en riktigt trevlig körponny om han nu inte skulle bli godkänd hingst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0