Tur?

Idag hade jag flyt, för omväxlingsskull  (:
Matilda o jag tog en ridtur strax efter kl 8 i morse. Kan inte påstå att det var skönt då de blåste friskt.  MEN vi slapp det snöblandade regnet som kom strax efter att vi var tillbaka i stallet.
Grabbarna var tokpigga o taktade på tvären halva rundan. Sträckan vi travade på låg de jämsides i full fart. Gick så pass fort att de höll på o slå över i galopp. Antingen har jag glömt hur man bromsar lättridningen eller så var bara Alco inte intresserad av o lyssna;)
Vi fick även se en uggla under våran ridtur. Hur ofta händer de? Den satt o tryckte där vi kom ridande, men flög iväg när vi kom förnära.
 
Dagens ridlekis blev inställda pga de otrevliga vädret.
 
Idag bjuder jag inte på någon hästbild utan ist en bild från dagens modell fotografering.  Bella o 2 andra tjejer var modeller för klädmärket timote.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0