VÅR!

Härliga underbara väder:)
I fredags tog jag Bella i vagnen när hon skulle sova o pw ner till gården. Ganska exakt 5 km o fyy vilken dålig kondition jag fått.. Efter 3 km trodde jag att jag skulle "dö" *fniss*.. Men de gick (:
I lördags hade jag körlektion för en kille så vi körde ut en runda. Bella följde också med då jag inte hade barnvakt:) Hon älskar att åka vagn o klättrade självmat upp i den redan när jag höll på att spänna för.
 
Idag har Tina varit hos oss (hon vi kommer hyra bete av).. Hon lånade Alco en liten stund o tog en ridtur:)
Sandra kom strax efter o vi hjälptes åt att avmaska hästarna. De små tror de e godis vi kommer med o ställer sig o knuffas för att få;D
Nu sitter jag här hemma o väntar på att lilltjejen ska vakna så att vi kan åka en sväng till morfar o se när de lägger trädäck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0