November

2 november o min älskade mammas födelsedag, grattis!(:
 
Sedan sist jag skrev har Isabella hunnit bli stora syster o jag 2 barnsmamma.
Allt gick bra o de hela slutade i ett akut snitt. Nu har jag provat på både urakut och akut snitt. Ett akut snitt för mig känns mer som ett planerat då jag hann förberedas o de hela  påbörjades inom 30 min. Ist för som med Bella då man tog sängen o sprang med mig till operation. 
 
Bella vill så gärna rida så har lovat att vi åker till Santana i morgon fm om det är fint väder.
Har även börjat fundera lite ang Alco. Har haft 511 medryttare på honom då folk inte stannar kvar. Vissa stannar länge o andra ett kort tag.
Tjejen jag har nu har ev hittat en annan häst hon kan ha på foder hemma hos sig o i så fall kommer hon sluta med Alco.
Mellan Isabella o Matteo är det 3 år o på de åren fick jag själv aldrig tillbaka motivationen till o träna utan red mest ut när jag väl red. Så frågan är om jag ska sälja?!
O satsa på Bella ist så länge hon tycker att det är kul.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0