Finaste hästarna

Santana har ju flyttat o de kunde inte blivit bättre för honom. Stå torrt om natten i egen box där ingen liten översittare jagar iväg honom;)
Har världens mysigaste hage o kommer förhoppningsvis kunna gå med sin son så småningom. 
Bellis har hunnit rida en sväng där o hon tycker det är så kul. Egentligen vill hon köra varannan gång så vi får väl dra fram vagnen vid tillfälle o åka en runda. 
 
Känns som om hösten kommit på riktigt nu, då de regnat hela dagen idag.
Skulle behöva klippa hästarna, eller ja, mest Alco men brukar ju ta halsen på Santana med. Får se om denna höggravida kvinna orkar helt enkelt. 
 
Gjorde UL idag o bebisen har vänt sig rätt. Jag hade inte väntat mig detta men är så lättad nu!
Idag är de 4 veckor kvar till Bf och jag ber till högre makter att jag inte behöver gå över en minut.
Denna graviditet har varit o är så påfrestande. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0