Energiknippe

Lite x-tra jobb under fm o efter kvällsmaten styrde jag o Bella till Santana.
Hon borstade medan jag mockade (man får dock påminna henne för hon kommer av sig hela tiden o står o sjunger för vattenslangen, pratar med hunden eller hittar en annan häst att klappa på😂)
När vi var klara med box o borstning blev de en ridtur på banan. 
Han var ett litet busfrö. Skulle låta de trava i lina runt mig o började tack o lov med kort lina för han körde huvudet mellan frambenen o skulle busa😂
Bella fick hoppa av en stund så jag kunde låta han springa av sig utan ryttare o de gjorde han kan jag lova. Hoppa o studsa o kickade😂😂😂
Sedan skrittade hon bara på honom efter det, nästa gång satsar vi på uteritt ;p 
 
Börjar bli frustrerad över att jag inte får tag i min hovis för hovarna är katastrof nu. Har tom försökt få tag i en annan men utan resultat.
I morgon ska jag ringa runt för någon måste ju kunna komma ut 😣
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0