Engeri-rik;)

Fniss, det är bara förnamnet.. Mitt nick alltså:P

Var väldigt uttråkad idag så jag tog bussen ut till Alco tidigare än vad jag hade planerat.. Myys! Känns så skönt att kunna vara glad, hela tiden!=) Det är inte bara han som förändrats utan även jag!;)
Jag ler nästan hela tiden nu *skratt*
Tog mej en tur på honom för första gången på över en vecka, ja skritt enbart så klart.. Ska skritta honom en till två veckor nu hade jag tänkt och jobba upp lite ryggmuskler i honom. Han var lugnare än väntat , PUSTAR..
Satt nämligen barbacka *ler*
Kajsa som har Jameson kom vid sextiden så när hon var klar med sina sysslor gick vi en runda med dom, tog  med oss Snigel (Lisas shettis) också för Alco är ju så snäll tänkte jag så det är inga problem.
Där gick jag med en häst i varje hand så börjar Alco steppa, takta, göra kaprioler med mera.. skratt* Han är full av energi! Inte nog med att vi flyttat utan vilan har nog också en viss inverkan.
Det var tillsist han som var ute och gick med mig och Snigel och inte tvärtom..:P

I morgon ska Kajsa och jag skritta ut ett runda så de får se sig omkring i byn.

Ha en fortsatt bra kväll, Linda o Alco:)
ps. Alco som föl på bilden nedan.

image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0