Giddiupp :)

Igår fick Alco vila, jag jobbade dubbla skift så Kajsa passade honom *ler*
Känns bra att man kan hjälpas åt :)

Knäppte lite bilder här om dagen på stallet osv som är längst ner här.. (: Tjusigt tjusigt!
Idag testade jag att rida i det nybyggda ridhuset, fullkomligt perfecto! Härligt underlag och lagom stort. Underlaget är det samma som finns på travbanan i fall någon undrar *fniss*
Han var pigg som vanligt och lite stressad, inte så konstigt kanske när han inte hade sällskap av andra hästar där inne när det var första gången och allt.. Red lite på volter för att han skulle coola ner men så fort vi kom mot långsidorna växlade han upp o högsta växeln. Haha, måste ha sett roligt ut kan jag tro.. Men ingen tittade som tur var *pustar* I övrigt var han jätte duktig=) Gick undan skänkeln finare än vanligt och trampade på som han skulle så jag är ganska så nöjd.
Fick anmält mig till tävlingen i skurup med för den delen så det blir till att träna nu.. Får se de första tävlingarna som ren träning, han är ju nybörjare på det och jag vet hur hispig och nervös jag kan bli, tävlingsnerverna är inte där de ska:P

I morgon blir det en tur ute på ängen tillsammans med Kajsa o Jameson tror jag.. Skööönt:)
Solen har börjat titta fram igen så man kan njuta av att vara utomhus så fort vinden avtar=)

Kramis, Linda

image10

image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0