Men Alco!

Vad han kan ställa till det för sig...
Tusen tack till kommentarerna jag får måste jag bara säga innan jag pratar bort mig *skratt*!

Cyklade till ridskolan idag och gosade med den nya araben Khango, ska söka fram hans stam strax o se om Alco o han möjligtvis är släkt någonstans ;D
Därefter åkte jag med Kajsa till Gylle och byggde hinder för idag skulle här hoppas!:)
In med kusarna och fram med borstarna, så upptäckte jag hur blodig Alkisen var på hö fram (ballen) Ihh, han har trampat sig riktigt rejält så det blev att göra en tjusig omläggning och bestämma sig för att han i fortsättningen inte lämnar stallet utan boots!
Han tycktes dock inte ha ont så jag bestämde mig för att longera en stund i stället; efter en evighets lång framskrittning fick han trava..
Fick kalla in Kajsa och Magda för att höra deras bedömning för han trampar mkt kortare med höger bak!
Hittar absolut inget fel, hur mkt vi än klämde och kände reagerade han inte så jag tippar på att det sitter i huvudet och inte i benet. Han måste helt enkelt vara rädd för att trampa sig där igen, stackarn.
Så får kolla honom i morgon igen annars får vet Björn komma ut och göra en bedömning. Han börjar bli stammis hos oss, suck.




Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-26 @ 10:06:14
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: linn

såg att ni hade en arab som heter khango i ert stall...är han möjligen född 1997 och är efter noir? hade varit jättekul om du kunde höra av dig om detta då han antagligen har stått i mitt stall och är pappa till "min" häst :)

2007-11-13 @ 19:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0