Som jag trodde :)

.. vilket är en lättnad.
Han var bara rädd att stöta i frambenet med bak för idag var allt som det skulle igen.

Stått några timmar på ridskolan och kollat när Sara och Ellinor ridit, därefter har vi målat staket. Men vi är långt ifrån klara.. Blir att ta nya tag på lördag!
Kom till Alco vid fyra tiden och konstaterade att han gick finfint!
Freja och jag red över bommar i paddocken och Alco och jag hoppade några små skutt. Får svindel när jag styr mot ett hinder sedan senaste avtrillningen, blir att jobba på :/
Han är duktig, och tycker det är roligt! Man känner att man sitter på ett krutpaket för han spänner var muskel emellanåt och då klämmer man allt man kan med knäna och väntar på ett bocksprång; men det slapp jag idag *pust*

Översta bilden är på Khango, sedan har vi mej och Alco på den under:)
Take care, Linda





Kommentarer
Postat av: Miranda

Hejhej! Jag satt och letade efter lite info om några gamla hästar som vi sålt och hittade Khango här hos dig! Skulle du kunna berätta lite om hur han har det nu och vilket stall han står i med mera så hade jag blivit jätteglad :D MVH// Miranda

2010-11-03 @ 18:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0