Avslut på året

Sista dressyrpasset för i år blev det för mig och Alco idag. Och vilken avslutning sen:D
Han kändes jätte fin och inga konster över huvud taget!
Blev lite öppna, sluta, skänkelvikningar, övergångar, byten mm.. Lite sånt som dök upp i huvudet eftersom jag inte helt planerat in vad exakt jag skulle träna innan jag började.

Hoppas 2008 blir ett ännu bättre år än 2007:D Inga skador t.ex och flera tävlingar.
Köper ny sadel efter nyår så jag hoppas på lite mer framgångar i hoppningen (framgångar för mig själv alltså, inte på banor)

Tack för i år!
Ha det bäst, Linda

image84

Kommentarer
Postat av: Jeanette Björk

Hej! Roligt att se när det går så bra för er . Vi på Björkehills Arabian önskar er ett Riktigt Gott Nytt År. / Jenette

2007-12-30 @ 20:32:58
URL: http://www.bjorkehill.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0