Denna bjuder jag på

Eftersom ingen vittnade och kunde skratta sönder sig ger jag er chansen att le lite.. Haha

.. Teknik-hoppning idag och jag valde att hoppa upp från pallen utanför ridhuset (så praktiskt, bara lyfta över benet så är man uppe) men min kära kära Alco gick upp på pallen bakom mig och vägrade gå ner så jag vände ryggen mot honom och tryckte allt vad jag kunde mot hans bog samtidigt som jag tog i tyglarna för att han skulle backa ner, så vad gör hästen? Han hämnas och stöter ifrån så matte står på huvudet över pallen. Haha.. Jag tror det var med FLIT! Bergis..

Väl uppe gick det jätte bra, lite segare på skänklarna när jag har hoppläder tkr jag, tar några sek längre än vad jag är van vid för reaktion. Har blivit så bortskämd med att han gör vad jag ber honom om direkt att det känns konstigt att verkligen få jobba på honom *skratt* (inte för att jag sitter o åker häst) Haha:P
Lite 3-studs, kombination o hoppa över läskiga svarta spannar, gick fin fint!

image81

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha!!!!Låter som en typisk grej för lilla Alkisen att göra!!
Ps passar på att tacka tusen gånger för bilderna!! Kramar till er från oss!!

2007-12-21 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0