Nya skor

Han blev så tjusig så om bena ;) Pratade med hovis lite om kommande tävlingar/träningar så vi kom fram till att vid nästa skoning ska han få bakskor oxå eftersom det komma slita tok mkt när vi distansar.
Men sen satsar jag ändå på att han ska få gå utan bakskor i sommar..

Genial hade kolik idag, varade i timmar.. Vet. kom tillsist o sprutade honom med en massa som ska hålla tre dagar sen vet man inte om han får återfall, stackarn. Den hästen mår inte alls bra.

Hum, ja.. Handlat alla era julklappar än? Har till Kajsa kvar och det hon önskar är lite svårt o köpa, fnissar.. O Alco får väl ha något litet han med trots att det är jul för honom jämt annars har ja varit klar sen i oktober(=


Kommentarer
Postat av: emilia

jag har handlat alla mina julklappar=)
men jag vet inte vad jag önskar mig själv :P
kan du hjälpa mig?
vad kan jag önska mig i julklapp?
svara i min blogg snälla!

2007-12-18 @ 18:03:43
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0