Uteritt

. i dimman..

Alco var lite småfjantig under vår uteritt idag men inte så där överdrivet mycket som han troligen varit om vi ridit tsm med någon annan;)
Efter evigheters med skritt både travade vi och galopperade. Skrittade igenom en kurva sen behövde jag bara tänka *galopp* så satte han av, tror han hade grymt kul.. Matte oxå!:)

.. Hovis kan inte komma till Alco i morgon (lägg märke till att jag sa ALCO o inte katten *fnissar*) för han fick ryggskott idag:( Så vi får klara oss en vecka till skulle jag tro, men det är nog inga problem för jag tkr inte han är i jätte behov av nya skor egentligen det var mest för att det gått 8 veckor sen sist (A)

Tja i övrigt fick jag bokat in uppskrivning nu för jag klarade det sista testet för att de skulle boka åt mig idag!:) Ganska nyligen faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0