Energi-knippe ;D

Tjollahopp!:)
Alco har haft små sår på insidan av frambenen, speciellt ena frambenet en tid. Har tvättat och smort när jag varit där och visst har det blivit bättre, men idag var det en stor bula på insidan på vänster fram. Tror ni inte han går och slår sig själv i hagen? Suck..
Blir det inte bättre får han helt enkelt gå med bensydd, snyggt ;)



Idag var Sara med ute hos Alco så jag slapp ännu en gång cykla då vi tog moppen:)
Skrittade ca 45 min idag för han var bra pigg den där; kände när det gått en halvtimme att jag behövde skritta lite till så han fick jobba lite.
Framskrittningen längs grusvägen gick fort nämligen och sedan hann vi bara in i paddocken så fjantade han sig för hinderstöden som stod där. Började små stegra och skutta.
Åh blir så glad över att det gett så mkt att tränat honom att vända för enbart skänkel och vikt, för nu går det lätt som en plätt:D Men han har samtidigt inte gjort annat än framsteg sedan jag fick honom, här talar vi lättlärd häst *stolt*

Kajsa har hittat en tävling i September hon tycker vi ska vara med på.. Jag, Alco, Kajsa o Jameson. Tror ni inte den var nationell? Haha!
Men det fanns en tränings del man tydligen kunde vara med på, själv fattar jag inte alls. Det gör nog inte hon iheller om jag ska vara ärlig. Distans gäller det om jag inte nämnt dt.. ;D

Höres o synes! / Linda

image24

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp i galopp, åh vad fina och duktiga ni är!!!
Vi håller alla tummar å tår att ni ska få ha hälsan nu, inga fler skador *tack*.
Glöm inte att mailbomba Oss med bilder på er två, kan aldrig se Oss mätt :-)
Mulpuzzar och varma kramizar till er :D

2007-06-28 @ 23:19:31
URL: http://www.aagrenarabians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0