Snart redo för ridning:)

Snart är det tisdag och då ska jag börja skritta sötnosen igen!:)

Idag har jag varit väldigt ambitiös och smort alla mina träns samt martingal och tvättat betten(: Har ett här hemma som skulle sitta på det ena tränset men av någon anledning glömmer jag ta med det upp hela tiden:P
Tömkörde honom ute i paddocken en stund, höll inte alls koll på klockan, men i 25 minuter tippar jag på.
Tror han uppskattade att göra annat än att bara vara ute och gå i träns faktiskt.
Kikki var med mig och när jag ansåg att vi var klara för idag så sprang hon med honom så jag kunde titta hur han rörde sig, jag tycker han rör sig helt felfritt.. GLAD!:) Inte ens i ökningarna går han annorlunda..
Nu kommer jag inte göra något med honom förens måndag, eller kanske på söndag beroende på när jag kommer hem från Köpenhamn:)

Ha det finast!:) / Linda

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0