Accident

Vildhästen Alco är lika pigg o go som vanligt.
Utbrott från och till och dansar in från hagen när man minst anar.


Idag följde Sara med mig upp, CYKLADE.. Oehört stolt över mig själv om jag själv får säga det *ler*
Hänt en olycka där uppe..:( Jätte läskigt, vågar inte ens tänka på hur hårt jag skulle ta det om det vore Alco:( Men!
Ena hästen skadade sig ordentligt vid löshoppningen i går kväll:/ Blivit sydd i huvudet, troligen en fraktur på skallbenet och vi vet inte om han ser något..
Det blir förhoppningsvis bra igen *håller tummarna för er*

Kan knappt berätta om Alco idag känner jag, för allt känns så konstigt.. Allt är som vanligt med honom i varje fall.. Glad och pigg, kanske lite för pigg.. Böjat minska maten med nu när han går på gräset hela dagarna.
Han är så vacker och glänsande i sin sommarpäls!

Bye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0